Czy można skutecznie wypromować sklep internetowy bez korzystania z rozbudowanego (i niezwykle kosztownego) content marketingu? Jak najbardziej jest to możliwe i co najlepsze tworzy silną pozycję strony, co pozytywnie skutkuje na długi czas.
Kiedy publikować wpisy w Social Media?
Kiedy publikować wpisy w Social Mediach by trafiły do pożądanej grupy odbiorców i rzeczywiście zwróciły ich uwagę. Wszystko zależy od tego, jaka jest Twoja grupa docelowa a także z jakich kanałów komunikacji korzystasz.
Na czym polega reklama synchroniczna?
Reklama synchroniczna to jedna z najnowocześniejszych form docierania z informacją do klienta. Łączy ona w sobie najpopularniejsze narzędzia marketingu internetowego z bieżącym kalendarzem wydarzeń, które mogą dotyczyć potencjalnych klientów.
Bez wersji mobilnej strony WWW, spadniesz w Google
Dynamiczny rozwój sieci oraz zmieniające się zwyczaje odbiorców treści internetowych sprawiają, iż nieposiadanie mobilnej wersji swojej strony powoduje znaczący jej spadek w wynikach wyszukiwania a co za tym idzie, niższe zainteresowanie klientów.
W jaki sposób prawidłowo wysyłać e-mailing?
Akcje promocyjne i informacyjne, wysyłane za pośrednictwem e-mailów mogą być jednymi z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta pod warunkiem, że będą odpowiednio skonstruowane i trafnie dedykowane.