Czy można skutecznie wypromować sklep internetowy bez korzystania z rozbudowanego (i niezwykle kosztownego) content marketingu? Jak najbardziej jest to możliwe i co najlepsze tworzy silną pozycję strony, co pozytywnie skutkuje na długi czas.
Kluczowe są tutaj dwie kwestie – po pierwsze strona powinna być przejrzysta i łatwa w nawigacji (należy przyjrzeć się witrynie i zastosować proste ale jednocześnie czytelne menu), po drugie kluczowe jest umieszczanie na niej treści, które będą przydatne dla potencjalnych klientów. Nie można także zapominać o prawidłowym skatalogowaniu strony, by była dobrze widziana przez wyszukiwarki. Te proste zabiegi dadzą solidne podstawy.
Nasycanie witryny wartościowymi i unikalnymi treściami, zwiększy ich widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania a ponadto da klientom wiedzę, której poszukują. Prowadzenie branżowego bloga z przydatnymi informacjami przyciąga nowe osoby i stale uaktualnia stronę, co jest atutem dla wyszukiwarek. Wypromowanie świadomości marki to mozolne zadanie, które daje jednak znakomite rezultaty.