Trendsetting

Marketing internetowy to skomplikowane narzędzie, które może przynieść bardzo duży efekt. Biorąc pod uwagę fakt, że znaczna większość transakcji obywa się za pośrednictwem internetu (bezpośrednio lub nie) to każda firma powinna zastanowić się nad współpracą z profesjonalną agencją marketingową.

Wśród nowoczesnych możliwości jakie daje Internet pragniemy zwrócić uwagę na pojęcie jakim jest trendsetting. Najprościej mówiąc trendsetting to promowanie produktu poprzez stanowienie trendów i promowanie ich jako coś co klient będzie chciał naśladować. Śmiało można nazwać go częścią marketingu szeptanego, dzięki któremu można wybić się spośród firm oferujących podobne usługi. Podajmy przykład: w czasach, gdzie ekologia jest istotną częścią naszego życia doskonałym posunięciem była zamiana plastikowych opakowań na papierowe lub z produktów jadalnych, np. makaronów.
Trend bycia eko jest bardzo mocny, a stosowanie innowacyjnych rozwiązań w celu promowania tej inicjatywy to doskonały sposób na rozwinięcie biznesu.