Czy Twoja firma umożliwia potencjalnemu Klientowi wirtualny spacer? Nie? Zobacz na czym to polega i ile na tym tracisz. Posiadanie możliwości wirtualnego spaceru to element niezbędny dla każdej nowoczesnej firmy.
Wirtualny świat to przecież technologia przyszłości. Pokażmy to na przykładzie – powiedzmy, że prowadzisz firmę sprzedaży nieruchomości. Każdy dom lub mieszkanie wystarczy obfotografować i stworzyć obraz 3D klatka po klatce. Dzięki temu uzyskujemy widok całego lokalu, a dzięki dodatkowemu narzędziu możliwe jest poruszanie się po wnętrzu tak, jakby było się w środku. Twój potencjalny Klient może pospacerować po nieruchomości, zobaczyć co znajduje się za oknem – krótko mówiąc – poczuć się jakby był na miejscu. Wirtualny spacer pozwoli także oszczędzić Twój czas, ponieważ tylko poważnie zainteresowani daną ofertą będą chcieli się spotkać i obejrzeć ją na żywo. To narzędzie doskonale sprawdza się w wielu branżach. Jest to rozwiązanie nowoczesne, przykuwające uwagę i co bardzo ważne – nie jest kosztowne.