O dotarciu do jak najszerszego grona potencjalnych klientów często decyduje skuteczność zastosowanej reklamy. Forma jej stanowi bowiem szczególny wyznacznik efektywności strategii marketingowej.
Właściwe dopasowanie jej do potrzeb klientów i charakteru firmy, równocześnie zapewni marce lepszy wizerunek, wiarygodność oraz autentyczność w oczach odbiorców. Warto, więc zdecydować się na zastosowanie reklamy bardziej spersonalizowanej. Przykładem takiego rodzaju podejścia może być, więc popularny rodzaj reklamy Ad, tworzonej za pomocą konkretnych mediów społecznościowych. Jednym z nich może być, więc Facebook, który dzięki łatwej obsłudze, jest do tego najczęściej wybierany. Działanie reklamy takiej polega bowiem na tym, że jestona skierowana do osób, które określiliśmy jako swoja grupę docelową.
Natomiast Facebook Ads dodatkowo dzięki swoim właściwościom oceni wiele zmiennych, poprzez które odpowiednio dopasuje odbiorców i zasięg reklamy. Jednak tutaj należy zaznaczyć, że reklamę tworzymy już sami. Facebook jednak dodatkowo umożliwiania różnego rodzaju akcje, które zrzeszają dużą liczbę społeczności i rozpowszechniają zasięg firmowej strony poprzez samych użytkowników. W rezultacie zapewniając zaangażowanie wśród internautów i samoistne napędzanie się reklamy.