Blogowanie kojarzy się zwykle z osobami, które opowiadają o sobie, swoich pasjach, dzielą się przeżyciami i doświadczeniami. Od jakiegoś czasu bardzo popularne stało się jednak prowadzenie bloga firmowego.
W prawdzie zajmuje to trochę czasu, ale można zlecić to firmie zewnętrznej, która zajmie się tym profesjonalnie. Co w ten sposób zyskasz? Klienci czytając blogi mogą dowiedzieć się więcej o Twojej firmie, a przy okazji poszerzyć własną wiedzę. Dzięki temu budujemy zaufanie i zacieśniamy relacje, co sprzyja podejmowaniu stałej współpracy z firmą. Treści znajdujące się na blogu mogą przyjmować luźniejszą formę, często żartobliwą, co sprawia, że chętnie i lekko się je czyta. Nawet jeśli opowiadają one o usługach czy produktach oferowanych przez Twoją firmę, to pokazane są w bardziej interesujący, nienachalny sposób. Poza tym tworzenie tego typu treści poprawia widoczność witryny w wyszukiwarkach. Każdy post to kolejny link w wyszukiwarce, dzięki któremu Internauta może trafić na Twoją stronę internetową. Pracuje on długoterminowo, generując ruch do witryny przez wiele miesięcy lub nawet lat.