Od kilku lat sklepy internetowe stanowią silną alternatywę wobec tradycyjnego handlu. Klienci pokochali możliwość zakupów przez 24 godziny na dobę w zaciszu własnego domu.
Jednakże, aby sklep internetowy sprzedawał, musi być zaprojektowany, a w kolejnym kroku wykonany w oparciu o rozległą wiedzę na temat tego, jak kupują klienci w sieci, na co zwracają szczególną uwagę, a co może ich skutecznie odwieść od zakupu. Ważna jest zarówno analiza konkurencji oraz rynku, jak i przyjęcie odpowiedniego modelu biznesowego. Nie bez znaczenia jest także chwytliwa nazwa domeny, rodzaj oprogramowania, szata graficzna czy spójność całości z produktami, czy usługami, jakie mamy zamiar oferować.
Bazując na wieloletnim doświadczeniu w produkcji sklepów internetowych, naszym klientom rekomendujemy wykorzystanie możliwości, jakie daje oprogramowanie Prestashop. Posiada ono wiele różnorodnych funkcjonalności, które w razie potrzeby można rozszerzyć za pomocą odpowiednich wtyczek. Całość jest prosta w obsłudze oraz daje szerokie możliwości prostych modyfikacji.