Optymalizacja stron i sklepów pod wytyczne Google

Profesjonalne optymalizacja serwisów oraz sklepów internetowych każdorazowo powinna rozpocząć się od wnikliwej analizy sytuacji zastałej. Poddaje się jej zarówno architekturę strony, jak i treści oraz użyteczność całości strony czy sklepu dla użytkownika końcowego.

Żeby cokolwiek zoptymalizować, najpierw należy sprawdzić, z czym mamy do czynienia. I do tego właśnie służy fachowy audyt. W kolejnych etapach optymalizacji należy zastanowić się nad idealnym użytkownikiem, który może poszukiwać witryny takiej jak nasza oraz określić jakie działania będzie podejmował, rozglądając się w sieci za interesującymi go informacjami, usługami czy produktami. Podstawą optymalizacji są odpowiednio przygotowane i regularnie aktualizowane treści.

Dzięki nim wyszukiwarki będą rejestrowały, że w naszym serwisie często coś się dzieje co może być atrakcyjne dla potencjalnych użytkowników. Nie ma nic gorszego niż raz stworzona strona www czy sklep, w którym nic nie ulega zmianie. Wytyczne Google często się zmieniają więc i strona musi podlegać ciągłym modyfikacjom, aby im sprostać.