Klucz do sukcesu firmy w dzisiejszych czasach to zdecydowanie: otwartość na nowe technologie, kreatywne myślenie, interesująca oferta i podążanie za nowościami w dziedzinie systemów automatyzacji sprzedaży. W dzisiejszym wpisie pragniemy wyjaśnić na czym polega system B2B i jakie daje korzyści.
Business-to-business polega na sprzedaży online, która owocuje korzyściami w postaci pozyskania nowych klientów, automatyzacji sprzedaży, oszczędności czasu, wzrostu sprzedaży i oczywiście zysków z prowadzonej działalności.
System B2B dostosowany do profilu firmy. Pozwala wprowadzić taki serwis konsumencki, w którym Klient zawsze stawiany jest w centrum sprzedaży (nawet jeśli nie pozostajemy z nim w stałym kontakcie). Ponadto Klient otrzymuje ofertę spersonalizowaną, dostosowaną do swoich oczekiwań, a zakupów dokonuje przy pomocy własnego konta. Strona internetowa zbudowana jest z przyjaznych i przejrzystych e-katalogów produktów. System B2B to również spora oszczędność czasu ze względu na automatyzację sprzedaży (zakupów można dokonywać non stop przez cały tydzień). Ze względu na możliwość monitorowania aktywności transakcyjnych i historii działań w sieci, rozwiązania e-commerce dają możliwość wdrażania bardziej efektywnych rozwiązań biznesowych i rozpoznania potrzeb rynku i Klientów. Wszystkie wymienione dotychczas zalety prowadzą do wzrostu sprzedaży.