Audyt SEO to jedna z podstawowych usług oferowanych przez agencje marketingu internetowego. Na czym dokładnie polega tego typu usługa i czy warto w nią inwestować?
Audyt SEO to szczegółowy raport, który jest rezultatem wnikliwej analizy witryny pod kątem wszystkich tych czynników, które mają wpływ na pozycję strony w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych. Analizuje się m.in. optymalizację strony, zgodność ze standardami sieciowymi, linkowanie, unikatowość treści czy użyteczność dla użytkowników. Audyt zazwyczaj przeprowadza się przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania lub w sytuacji kiedy liczba odwiedzin na stronie znacząco spadła, a sam właściciel nie może ustalić tego przyczyny. Wyniki audytu wyraźnie wskazują na mocne oraz słabe strony witryny, które decydują o jego widoczności w wyszukiwarkach. Dobrze przeprowadzony audyt nie tylko wskazuje błędy, ale również zawiera propozycje ich rozwiązań. Wdrażając rozwiązania zaproponowane w audycie SEO witryna może osiągnąć wyższą i stabilniejszą pozycję w wyszukiwarkach. Strona wygeneruje większy ruch na stronie, będzie się szybciej ładować i stanie się przyjaźniejsza dla odwiedzających.
Audyt SEO to inwestycja, która z pewnością szybko przyniesie oczekiwane rezultaty. Dlatego zdecydowanie warto zdecydować się na jego przeprowadzenie.