Odwiedzając strony firmowe czy sklepy internetowe coraz częściej można zobaczyć zakładkę ,,blog”. Czy prowadzenie bloga firmowego to tylko chwilowa moda? Naszym zdaniem nie i przedstawiamy kilka powodów dlatego warto to robić.
Blog to doskonały sposób, by nawiązać długofalową relację ze swoimi klientami. Możemy dzielić się na nim informacjami o naszej firmie czy oferowanych produktach. Blog może zatem stanowić cenne źródło wiedzy dla naszych klientów i stawia nas w roli eksperta w swojej dziedzinie. Ciekawie i regularnie prowadzony blog może również pomóc w promocji witryny w wyszukiwarkach internetowych. Czytelnicy jeśli uznają wpis za interesujący z pewnością będą chcieli podzielić się nimi z innymi użytkownikami. W ten sposób blog może stanowić źródło pozyskiwania linków do strony. Poza tym nie od dziś wiadomo, że wyszukiwarka Google bardziej docenia te strony na których regularnie pojawiają się unikalne treści. A blog jest do tego idealnym narzędziem.
To tylko najważniejsze z korzyści prowadzenia firmowego bloga. Warto poświęcić więc nieco czasu i regularnie publikować na swojej stronie interesujące wpisy.