Content marketing jest również nazywany marketingiem treści. To skuteczny sposób promowania marki, produktu i optymalizacji stron internetowych. Filozofia content marketingu wychodzi naprzeciw nowoczesnym technologiom programistycznym i dlatego jest skuteczniejsza oraz daje trwalsze efekty, niż dotychczasowe techniki pozycjonowania.
Coraz inteligentniejsze algorytmy wyszukiwarek nie dają się już tak łatwo jak kiedyś „oszukiwać” na przykład przy pomocy topornie skonstruowanych „fraz kluczowych”, czyli sformułowań, których używa internauta poszukujący danej treści czy produktu.
Mówiąc najprościej – inteligencja wyszukiwarek wzrasta i „uczą” się one wykrywać oraz promować te treści, które są rzeczywiście atrakcyjne dla użytkownika. Content marketing często stosuje wzbudzające zainteresowanie oraz użyteczne teksty reklamujące dany produkt, stronę, usługę, instytucję lub osobę. Oto przykładowe korzyści jakie osiągniesz dzięki content marketingowi:
– Lepsza pozycja strony w wyszukiwarce Google
– Zwiększenie liczby odwiedzin i powrotów
– Duża liczba klientów, a co za tym idzie zysk
– Promocja marki
– Atrakcyjność treści umożliwiająca tzw. „marketing szeptany” oraz promocję w mediach społecznościowych (np. artykuły reklamowe świetnie nadają się aby udostępniać je na blogach i Facebooku)
Kampanię profesjonalnego oraz skutecznego content marketingu możecie zlecić na www.a-creative.pl