Czym jest remarketing i jak działa?

Często zdarza się tak, że poszukujemy w sieci informacji na temat jakiegoś produktu i odwiedzamy np. stronę sklepu na której można go kupić. Chwilę później w reklamach displejowych (wyświetlanych na dowolnie odwiedzanych witrynach) , powraca do nas informacja o tym produkcie, który właśnie teraz jest dostępny np. w promocyjnej cenie.

Czytaj więcej

Social media tylko dla dużych firm?

Obecność w mediach społecznościowych to na chwilę obecna już obowiązkowy element promocji swojej firmy w Internecie. Firmowe profile w serwisach społecznościowych posiadają niemal wszystkie duże firmy. Właściciele tych średnich i mniejszych często nie decydują się na taki krok twierdząc, że w ich przypadku nie przyniesie to żadnych korzyści. Czy słusznie?

Czytaj więcej

Profesjonalny audyt strony internetowej

Na czym polega profesjonalny audyt strony internetowej i jak może wpłynąć na poprawę wyników sprzedażowych firmy? Podstawą sukcesu w sieci jest widoczność Twojej witryny. Niezależnie od tego w jakiej branży działasz, warto znajdywać się w top 10 wyników wyszukiwania i skutecznie promować w najpopularniejszych wersjach reklam w wyszukiwarkach.

Czytaj więcej

Korzyści z posiadanie strony internetowej na WordPressie

WordPress to znana na całym świecie platforma, która została stworzona z myślą oprowadzeniu własnego bloga. Z czasem jednak ten CMS (system zarządzania treścią) zaczął się rozrastać i obecnie jest powszechnie wykorzystywany do tworzenia stron firmowych, a nawet sklepów internetowych. Jakie są jego najważniejsze zalety?

Czytaj więcej