Obsługa SEO

Stworzenie witryny, która będzie skutecznie katalogowana przez wyszukiwarki, to dopiero połowa sukcesu. Jak utrzymać wypracowaną pozycję i jak powinna wyglądać opieka nad stroną internetową? Jaki jest klucz do skutecznego pozycjonowania?

Stworzyliśmy stronę, która jest dobrze przystosowana pod kątem SEO i co dalej?

Uzyskana raz pozycja, nie będzie możliwa do utrzymania, bez stałej opieki nad stroną internetową. Regularne uzupełnianie jej w treści o wysokiej jakości, nasyconych założonymi słowami kluczowymi oraz prawidłowo opisanych w kodzie HTML, to jedna z niepomijalnych podstaw. Następną kwestią jest pozycjonowanie SEO za pomocą umieszczania linków, na innych, dobrze skatalogowanych przez wyszukiwarki stronach. Obsługa SEO to niekończąca się praca, która wymaga kreatywności i elastycznego podejścia do kwestii zaspokajania potrzeb klientów.

Co to oznacza?

Jeżeli w sieci pojawia się jakiś trend, to warto go wykorzystać dla promocji własnej marki. Doskonałym przykładem tego działania był boom na hasło „San Escobar”. Ilość zapytań, wpisywanych w wyszukiwarki była zaskakująco wysoka, a reakcja rynku natychmiastowa. Sklepy, oferujące np. odzież turystyczną, natychmiast wykorzystały skuteczne pozycjonowanie, zestawiając swój asortyment z wizją wyjazdu na San Escobar. Oczywiście jest to wyjątkowa sytuacja, która ma miejsce raz na jakiś czas. Na co dzień, promowanie strony w Google, to mozolna praca, polegająca na tworzeniu treści, które mają zostać uznane przez wyszukiwarki, za godne polecenia.

A czy opieka nad stronami internetowymi ma charakter sezonowy?

Część z witryn, oferuje treści, których poszukują klienci przez cały rok. Jednakże niektóre z nich, szczególnie chętnie wyszukiwane są w okresach świątecznych czy wakacyjnych. Rozsądne promowanie strony w Google, będzie skupiało się na wygenerowaniu jak najwyższej pozycji, jednakże bez nadużywania środków. Prowadzona przez naszą agencję, obsługa internetowa firm ze Swarzędza, Poznania oraz całego kraju, koncentruje się na jak najlepszym dopasowaniu słów kluczowych oraz stałym odświeżaniu treści. Te dwa elementy są kluczowe, po odpowiednim skonfigurowaniu witryny. Bez nich, nie ma bowiem mowy o utrzymaniu wypracowanej pozycji.

Co jeszcze obejmuje obsługa SEO?

Analiza rynku oraz stałe monitorowanie konkurencji, to najlepsze sposoby na zachowanie pełnej orientacji w zakresie panujących w branży trendów. Załóżmy, że jakaś restauracja w Poznaniu, oferuje napar z np. ziaren zielonej kawy, niedostępnych dotychczas w ofercie. Jeżeli wyniki wyszukiwania klientów, związane z tego typu usługą będą rosnąć, to podobny lokal z Poznania bądź Swarzędza, może wykorzystać tę wiedzę, dla poszerzenia oferty i wpisania się w trendy konsumenckie. Wielu klientów nie zauważa także tego, iż błędy w kodzie HTML, mogą powodować zakłócenia w odpowiednim indeksowaniu witryn. Obsługa SEO, powinna skupiać się także i na tym. Biorąc pod uwagę kwestie SEO, pozycjonowanie powinno skupić się na treści nagłówków H1 oraz błędach w kodzie. Dzięki zrealizowaniu dotychczas, wielu projektów w Poznaniu i na terenie całego kraju, mamy odpowiednio wypracowane doświadczenie, które pozwala nam szybko namierzyć nieprawidłowości i uporać się z nimi.

A skąd wiadomo, jak skuteczne jest pozycjonowanie?

Tutaj z pomocą przychodzą różnego typu narzędzia, które za pomocą czytelnych raportów statystycznych, potrafią przedstawić skuteczność podejmowanych działań, jak również trafnie ocenić profil internautów, odwiedzających daną witrynę. Stałe raportowanie wyników i śledzenie ich w zestawieniu z wprowadzanymi udogodnieniami, daje szybką odpowiedź na temat skuteczności zastosowanych metod. Odpowiednio przygotowani specjaliści, są w stanie szybko i trafnie przeanalizować wyniki przesyłanych raportów oraz wyciągnąć z nich budujące wnioski. Jeżeli powierzysz cały proces jednemu zespołowi, który dobrze współpracuje, wymieniając się informacjami, to efekty podejmowanych działań będą widoczne natychmiast i posłużą do skutecznego i przynoszącego wymierne zyski, rozwijania działalności online.