Wybór hostingu dla stron i sklepów internetowych

Aby Twoja witryna internetowa działała poprawnie i była stale dostępna, musi posiadać domenę (adres) i dysponować hostingiem (czyli miejscem na serwerze, pozwalającym przechowywać zasoby strony i stale przesyłać je użytkownikom). Tylko wtedy będziesz mieć pewność, iż proponowane przez Ciebie treści i produkty trafią do zainteresowanych osób.

Czytaj więcej

Zalety prowadzenia bloga firmowego

W obecnym czasie jesteśmy w stanie rewolucji Internetowej. Sieć ma olbrzymi wpływ na gospodarkę. Właściwie trudno sobie dzisiaj wyobrazić wolny rynek bez Internetu. W takiej rzeczywistości pisanie bloga przez osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa, to nic nowego. Co takiego daje prowadzenie bloga przez firmę?

Czytaj więcej

Google AdWords, jako narzędzie promocji lokalnych firm

O tym czym jest Google AdWords pisaliśmy już na naszym blogu. Ta forma reklamy jest coraz popularniejsza wśród przedsiębiorców i nie chodzi tutaj wyłącznie o firmy o ogólnopolskim zasięgu. Reklamy w Google mogą skutecznie pomóc w promocji niewielkich, lokalnych biznesów.

Czytaj więcej

Co to jest CMS i jakie daje możliwości?

Dziś większość tworzonych stron internetowych daje ich właścicielom dostęp do systemu CMS. Jest to skrót angielskiego Content Management System, a w polskim tłumaczeniu oznacza System Zarządzania Treścią. Do czego służy i jakie daje korzyści?

Czytaj więcej

Jak obniżyć współczynnik odrzuceń?

Każdy kto choć raz przeglądał statystyki dotyczące swojej witryny za pośrednictwem Google Analytics spotkał się ze zmienną o nazwie ,,współczynnik odrzuceń”. Najprościej można powiedzieć, że jest to odsetek osób, które opuszczają witrynę zaledwie po kilku sekundach od wejścia na nią. Jak tego uniknąć?

Czytaj więcej