Newsletter

Z pewnością każdy użytkownik Internetu spotkał się z pojęciem jakim jest newsletter. Odwiedzając różnego rodzaju witryny internetowe jesteśmy zachęcani do ich subskrybowania oraz podania adresu e-mail.
To narzędzie jest bardzo potężne i można porównać je do mailowej prenumeraty. Ideą Newslettera jest informowanie Klientów na bieżąco o wszelkich zmianach w asortymencie, promocjach, ofertach specjalnych i aktualizacjach na stronie. To narzędzie niesie obopólne korzyści. Klient zostaje poinformowany o wyjątkowych cenach usług lub produktów, a przedsiębiorstwo docelowo zwiększa sprzedaż i zasięg. Newsletter zwykle posiada stały wygląd szablonu, aby automatycznie kojarzył się Klientowi z daną firmą. Zmianie ulegają jedynie informacje zawarte w wiadomości. Warto jednak wiedzieć, że jest to usługa dobrowolna, a użytkownik musi wyrazić zgodę na otrzymywanie tego typu wiadomości. W każdej chwili można również zrezygnować z otrzymywania Newslettera, jeśli jest on uciążliwy albo przesyłane treści są nieprzydatne lub niedostosowane do naszych potrzeb.