Współczesny świat cały czas się rozwija, a w przypadku Internetu oraz nowych technologii postęp ten widoczny jest wyjątkowo wyraźnie. W przypadku stron internetowych zmieniają się nie tylko standardy ich tworzenia, ale również oczekiwania użytkowników. By być na bieżąco z postępem i nadal przyciągać klientów za pośrednictwem firmowej witryny konieczne jest jej regularne odświeżanie.
Na czym polega pozycjonowanie lokalne?
Osoby posiadające własną stronę czy sklep internetowy z pewnością nie raz słyszały o pozycjonowaniu i jego roli. Generalnie jest to skomplikowany i długotrwały proces, który ma zapewnić witrynie jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Firmy zajmujące się pozycjonowaniem coraz większą uwagę przywiązują do pozycjonowanie lokalnego. Na czym ono polega?
Pokemon Go – o co tyle zamieszania?
W Internecie od jakiegoś czasu tematem numer jeden jest aplikacja Pokemon Go, na punkcie której oszalał niemal cały świat. O co dokładnie chodzi i czy można Pokemony wykorzystać do promocji swojego biznesu?
Media społecznościowe = Facebook?
Social media są obecnie wykorzystywane do promowania marek i zdobywania nowych klientów przez zdecydowaną większość firm. Uważa się, że posiadanie profili na portalach społecznościowych jest obowiązkowe. Wielu właścicieli firm, którzy zdecydowali się na samodzielną promocję swojego biznesu zapomina jednak, że social media to nie tylko Facebook.
Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?
Każdy właściciel sklepu internetowego chce, by jak największa ilość osób, która odwiedza jego witrynę dokonała zakupu. To właśnie jest wskaźnik konwersji, który określa ilość dokonanych transakcji w stosunku do ogólnej ilości wizyt na stronie. Czasami jednak wizyt w sklepie jest bardzo dużo, a zrealizowanych koszyków niewiele. Jak temu zaradzić?