Korzyści płynące z systemu B2B

Klucz do sukcesu firmy w dzisiejszych czasach to zdecydowanie: otwartość na nowe technologie, kreatywne myślenie, interesująca oferta i podążanie za nowościami w dziedzinie systemów automatyzacji sprzedaży. W dzisiejszym wpisie pragniemy wyjaśnić na czym polega system B2B i jakie daje korzyści.

Czytaj więcej

Po co przedsiębiorstwu strona internetowa?

Czy posiadanie przez przedsiębiorstwo strony internetowej jest koniecznością? Co ona w zasadzie daje? Czy przynosi jakiekolwiek korzyści? To pytania często zadawane przez przedsiębiorców wchodzących na rynek. Odpowiadając na nie, warto uświadomić sobie jak ogromna rzesza ludzi korzysta w tej chwili z internetu. Czytaj więcej

Pliki cookies

„Ciasteczka” to przyjemnie brzmiąca nazwa, z którą z pewnością spotkał się każdy użytkownik Internetu. Są to niewielkie informacje, które z języka angielskiego nazywane są plikami cookie. Czytaj więcej

Meta tagi

W erze Internetu i smartfonów ogromną rolę spełniają strony internetowe. Stanowią one podstawowe źródło wiedzy nt. firmy, z której usług chcemy skorzystać. Chcąc uzyskać jak najwięcej wyświetleń na stronie warto zadbać o jej pozycjonowanie przy użyciu meta tagów. Czytaj więcej

Konwersja i wskaźnik konwersji

Konwersja jest określeniem oznaczającym wykonanie pewnego działania przez odbiorcę reklamy. Zachodzi ona w momencie kiedy potencjalny Klient odpowie na skierowaną do niego reklamę SEO lub wykona czynność istotną dla danego przedsiębiorstwa. Czytaj więcej