Kolory w reklamie i marketingu

Kolory otaczają nas z każdej strony. Ulubionymi otaczamy się na co dzień, choćby w przypadku ubrań lub dodatków. Dzisiaj poruszymy jednak temat kolorów w reklamie i marketingu, ponieważ ich rola ma niebagatelny wpływ na zainteresowanie Klientów.

Czytaj więcej

Jak stworzyć silne hasło do kont internetowych?

Coraz częściej spotykamy się z problemem włamań na konta internetowe. Mogłoby się wydawać, że przeciętny Kowalski nie ma na swoim profilu czy skrzynce internetowej nic, co mogłoby zaciekawić hakera, ale jednak jest inaczej. Dlatego dziś doradzimy jak stworzyć silne hasło.

Czytaj więcej

Na czym polegają audyty stron?

Samo posiadanie strony internetowej nie jest gwarancją odniesienia sukcesu w jakiejkolwiek branży. Musi być ona bowiem odpowiednio przystosowana i aktualizowana, aby była ciekawa, przyciągała wzrok i sprawiała, że chętnie będzie się do niej wracać.

Czytaj więcej

Prowadzenie bloga firmowego

Blogowanie kojarzy się zwykle z osobami, które opowiadają o sobie, swoich pasjach, dzielą się przeżyciami i doświadczeniami. Od jakiegoś czasu bardzo popularne stało się jednak prowadzenie bloga firmowego.

Czytaj więcej

Program afiliacyjny

Internet jest doskonałym sposobem na zyskanie popularności, podniesienie sprzedaży, zwiększenie zasięgu swojej firmy. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy oraz właściciele stron internetowych decydują się na podjęcie współpracy, czyli tzw. programu afiliacyjnego.

Czytaj więcej