Algorytm Google

Ilość informacji znajdujących się w Internecie jest nieskończona. Każdy może wyszukać wiadomości nt. interesującej go dziedziny. Inną kwestią jest to, czy publikacje są wiarygodne. Każdy przecież może zamieszczać własne treści.

Czytaj więcej

Lokowanie produktu

Oglądając program, film lub serial w telewizji każdy z nas spotyka się z informacją: “Audycja zawiera lokowanie produktu”. Co to tak naprawdę oznacza? Product placement (plasowanie produktu) znane w Polsce również jako lokowanie produktu to nic innego jak forma reklamy.

Czytaj więcej

Projektowanie stron WWW

Trudno sobie wyobrazić, aby współcześnie przedsiębiorstwo niezależnie od swojej wielkości nie posiadało swojej strony internetowej. Zresztą strony mają nie tylko firmy, ale i produkty, marki oraz usługi.

Czytaj więcej

Kampanie reklamowe w portalach społecznościowych

Internet na trwałe zmienił nasze nawyki w zakresie wyszukiwania informacji, komunikacji oraz zakupów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej budżetów reklamowych przesuwanych jest z tradycyjnych mediów tj., telewizja, radio czy outdoor do internetu.

Czytaj więcej